سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :1
کل بازدید :21173
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/18
10:53 ع

وصیت نامه شهید اکبر حسن زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر امام زمان (عج) و نایب بر حق امام خمینی و ملت شهید پرور ایران و اهالی روستای اسپارت براآن شمالی وصیت نامه خود را آغاز می کنم.

این ساعت آخر که قلم بر کاغذ می آورم خدا را شکر می کنم که در سپاه اسلام مشغول انجام وظیفه هستم و از خدا و امام زمان می خواهم که همانطوری که خود جان می دهد و جان می گیرد و من هم چیز دیگری جز این جان بی ارزش خود نداشته ام و از خدا و امام زمان می خواهم که قبول بفرمایند و اهالی ایران و روستای اسپارت همیشه گوش به فرمان امام و پیرو خط آن باشید و او را همیشه سر نمازهایتان دعا بفرمایید تا تمام ملت مستضعف جهان را از دست این ظالمان رهایی بخشند ان شاء الله و از اهالی روستا می خواهم که مرا حلال کنند در این مدت که در روستا بوده ام . و این مدت که عضو شورای اسلامی آنها بوده ام .

و از خانواده خودم و پدر و مادر و برادرهایم و اقوام خود همگی طلب حلالیت دارم .

و اما در مورد دفن خود مرا هر کجا که پدر و مادرم و خانواده ام رضایت دارند به خاک بسپارند و بچه هایم حسن و حسین و بتول و سمیه را به جای بنده دیده بوسی نمایید .

و این وصیت نامه با آن وصیت نامه که در منزل هست با هم یکی شود .

 

آدرس: اصفهان خوراسگان بخش براآن شمالی روستای اسپارت منزل اکبر حسن زاده

محل کار انرژی اتمی اصفهان شماره تلفن 58082

به امید دیدار شما

اکبر حسن زاده

3/11/62