سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید :21221
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/30
12:54 ع

  

وصیت نامه اصغر حیرت

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ الَذیِنَ اَمَنوُا وَ هَاجَروُا وَ جَاهَدُوا فِی سَبِیلِ الَلهَ اوُلئَکَ یَرجُونَ رَحمَه الَلهَ وَ اللَهَ غَفُورٌ رَحیِماً

بقره/218

همانا آنانکه ایمان آوردند و هجرت و جهاد در راه خدا نمودند آنان به رحمت خداوند رجعت کردند و خداوند آمرزنده و مهربان است .

به نام پروردگار جهانیان و به نام خدای کریم به نام خدای بخشنده و به نام خداوند وهاب سلام بر فرمانده کل قوا امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خمینی و کلیه یاوران امام و با درود بر صالحین و صدیقین و شهدا از صدر اسلام تا جنگ تحمیلی و با درود فراوان بر امت حزب الله و پشتیبانان واقعی جبهه های جنگ سخن خود را به نام کسی آغاز می کنم که آغاز گر سخن هاست . به نام او که مرا آفرید و برای من دست و پا و عقل ودیگر اعضای بدن را قرار داد تا با عقل خویش راه خود را در یابم .

وصیت نوشتن برای این است که انسان خود را برای مرگ آماده میسازد. مرگ یعنی رها کردن همه امیدها و آرزو ها و چه شیرین است این لحظه و چه دردناک است این قصه ، همه اینها به یک طرف لحظه بعد از مرگ هم یک طرف ، لحظه بعد از مرگ را به یاد آور که دیگر هیچ یاری نداری و تنها اعمالت گواهت و شهادت کردارت .

پس خوب است قبل از اینکه مرگ تو را دریابد و دیگر هیچ کاری از تو برنیاید به خویش بازگردی و خود را در ترازوی خویش بسنجی . وای برتو که تمام عمرت غرق در گناه بودی به کوله باری که برای خودت بسته ای نظر کن و ببین چه داری برای جواب؟هیچ ، تمام عمر غرق در گناه و اشتباه ببین چه کار میکنی و کجای؟

چه حکایت کنم ، چه بگویم که زبان از گفتنش عاجز است ، قصه نیست ، داستان نیست بلکه واقعیت محض است ، حکایت از شهادت است . چه واژه پر معنایی!!!!

آه خداوندا چه بودند فرزندان کربلا و چه بودند آنهاییکه یاد کربلا را زنده می کنند در کربلای خونبار خوزستان ؟ خداوندا آیا ما می توانیم یاران حسین باشیم؟ خداوندا سعادت آنرا به ما بده که در راه تو جهاد کنیم همانطوری که هجرت کردیم . خداوندا شهادت در راه تو و نثار آنچه که به ما هدیه کرده ای چیزی جز اسماعیل وار به سوی معبود آمدن بیش نیست این جان ناقابل را هدیه راه توکردم. خداوندا از من قبول کن آنچه را در طبق اخلاص گذاشتم.

گر مرد رهی میان خون باید رفت                  با پای پیاده سر نه گون باید رفت

آیا به راستی زنده کردن حماسه در کربلای خونبار خوزستان نه این است که « قَوَّ عَلیَ خِدمَتِکَ جَوَارِحیِ وَ اَشدُد عَلیَ عَزیِمَهَ جَوَانِحیِ» پروردگارا نیرویی ده برای خدمتت اعضایم را و محکم گردان برای عز بآستانت دست و پایم را.

آیا روح انسان درکالبد جسم او زندانی است ؟ آیا براستی می توانید از دست این زندان راحت شوید ؟ انسانی که روحش در کالبد جسمش زندانی است چگونه می تواند خود را از این زندان نجات دهد؟ چگونه می تواند خود را از علایق دنیوی نجات بخشد آیا براستی می شود آنچه که خداوند به من هدیه کرده است در راه او فی سبیل الله تقدیم کرد ؟ خداوندا مرا یاری ده تا آنچه دارم به تو هدیه کنم تا رسالتی که به گردن من نهاده ای به خوبی انجام داده باشم . خداوندامال دنیا نتوانست مرا طرف خود بکشاند زیرا ذره ذره باید جوابگوی آن باشم ولی خون من در راه تو هدیه می شود . باشد تا بازماندگان راه فی سبیل الله را در پیش گیرند .

برادران رسالتتان سنگین است همانگونه رفتار نمایید که حسین (ع) و یارانش در کربلا و بالاخره فرزندان ایران زمین در خوزستان آنگونه انجام دادند و حماسه نوینی در تاریخ ایران به وجود آوردند .

و اما برای خانواده ام نمی دانم چه بنویسم جز اینکه از آنهاحلالیت بطلبم . از مادرم ، مادری که مرا از کودکی تا به این سن رسانده است و با اخلاق خوب و تربیت اسلامی آشنا کرده . از مادر مهربانم طلب حلالیت می کنم . از شما می خواهم اگر به فیض شهادت نایل آمدم در مرگم بی صبری نکنید بلکه گریه شوق نمایید چرا که به پیش پروردگارم فرا خوانده شده ام.

از پدرم نیز حلالیت می طلبم. برای شما پدرم که همه چیزم بودید و من پسر خوبی برایت نبودم ولی امیدوارم که از من بگذری و حلالم کنی و بدان که قدرت تشکر از شما و مادرم را ندارم. در مرگ من صبور و با استقامت باشید که خداوند می فرماید:

اِنَّ اَللهَ مَعَ الصَابِریِنَ    همانا خداوند با صابرین است .

خواهرم حجاب سنگر توست همچنانکه یک رزمنده در سنگر خود در جبهه های حق علیه باطل با خونش لرزه بر اندام صدامیان کافر می اندازد تو نیز با حفظ حجابت پایه های لرزان کفر و نفاق را ویران کن چرا که حجاب تو کوبنده تر از خون من است .

بلی برادرانم شما نیز وظیفه سنگینی بر دوش دارید همانا وظیفه شما تقویت پشت جبهه است چه تو برادر بزرگم که در جبهه اقتصادی پشت دشمن را خم نموده ای و چه تو برادر کوچکم که با قلب بزرگ تر از روحت مشغول تحصیل علم هستی و با دشمنان فرهنگی مبارزه می کنی . آری هر دوی شما رسالت برادر شهید بودن را دارید که بزرگترین رسالتهاست و بایستی به نحو احسن آنرا انجام داد که در روز قیامت رو سفید پیش خدا حاضر شویم .

در دنباله وصیتم خواهش دیگری دارم اینکه در بالای سنگ قبرم به جای هو الباقی بنویسید یا مهدی چونکه از اول عاشق مهدی بودم و دوست داشتم در رکاب امام زمان بجنگم و در جبهه هم در گردان یا مهدی خدمت کردم .

در دعاهای کمیل و توسل شرکت فعال داشته باشید و در نمازهای جمعه هرچه میتوانید شرکت کنید . از مردم فقیر دستگیری کنید . به خانواده های شهدا سر بزنید دعا به جان امام و منتظری را فراموش نکنید . برایم طلب عفو و بخشش نمایید . از تمامی دوستان و آشنایان می خواهم مرا حلال کنند .

 

آدرس: اصفهان خیابان کاوه سه راه ملک شهر کوی شهید علی ملکیان پلاک 27

لشگر امام حسین گردان یامهدی گروهان اسامه .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاه

التماس دعا دارم

اصغر حیرت