سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، مؤمنِ دانایِ ژرف اندیشِ پارسایِ فروتنِ آزرمگینِ دانشورِ خوش خویِ میانه روِ با انصاف رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :0
کل بازدید :21220
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/30
12:26 ع

وصیت نامه شهید سعید حاج احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَ الَلهَ اشتَریِ مِنَ المُومِنیِنَ اَنفُسِهِم وَ اَموَالِهِم بِاَنَ لَهُمُ الجَنَه یُقَاتِلُونَ فِی سَبیِلِ الَلهَ فَیَقتُلوُنَ وَعداً عَلیهِ حَقاً فِی تُورَتهِ وَ الاِنجِیلِ وَ القُرآَنِ .....                 توبه/ 111

البته خداوند از مومنان جانها و مالهایشان را خریداری می کند و در برابر بهشت برین به ایشان می بخشد این مومنین در راه خدا پیکار می کنند میکشند و کشته میشوند این وعده حقی است بر خدا در تورات و انجیل و قرآن ....

سلام علیکم ، وصیت نامه اینجانب:

سپاس و ستایش مخصوص خداوندی است که عالم امکان را بر اساس عدالت آفرید و سلام و صلوات بر رسول گرامی اسلام محمد (ص) که برای هدایت نهایی واقامه عدل بر انگیخته شد و سلام بر ائمه هدی (ع) که پرچم عدالتند و با درود و سلام بی کران بر یگانه منجی عالم بشریت وامید مستضعفین جهان حضرت حجه ابن الحسن عسگری (عج) روحی فداه .با درودو سلام بر رهبر کبیر انقلاب قلب تپنده امت اسلامی پیر جماران حضرت امام خمینی که از خداوند طول عمر ایشان تا ظهور اقا امام زمان (عج) و حتی در کنار ایشان را خواستارم و با درود به فقیه عالیقدر شیعیان امید محرومین حضرت آیت الله منتظری و با شلام بر شهدای گرانقدر اسلام آن عزیزان که در راه احیای دین خدا با ایثارو فداکاری از همه چیز خود گذشتند و باعث خشنودی فرمانده عظیم ایشان خود آقا امام زمان (عج) روحی له الفداه شدند و با آرزوی پیروزی لشکریان حق علیه باطل و اسلام بر علیه کفر و عناد در تمامی نقاط کره خاکی آنانی که در راه زنده کردن مکتب اسلام تنها سرمایه ارزنده خود که جان عزیزشان میباشد به کف گرفتند و در جبهه ها به نبرد دلاورانه مشغول می باشند و با امید آزادی هر چه سریعتر اسرا و مفقودین و اسیران لشگر اسلام که در چنگال دشمنان دین خدا گرفتار می باشند و با سلام گرم بر شما امت حزب الله می خواهم مطالبی را از باب تذکرات الذکری نفع المومنین خدمت شما عرضه بدارم . شما ای امت قهرمان و مجاهد به مفهوم آیه اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم توجه فرمایید که فعلا اطاعت اولی الامر اطاعت از امام زمان (عج) و اطاعت از امام زمان (عج) گوش دادن به فرامین رهبر کبیر انقلاب می باشد که می فرمایند جنگ در راس امور است . از جنگ غفلت نکنید و برای جنگ تمام معنی مجهز شوید ان شاء الله تعالی ریشه فتنه در منطقه از بن کنده شود و این زمینه ریشه کن شدن فتنه از سراسر جهان بشریت عالم امکان شود ان شاء الله .و یک وقت نشود که خدایی نا کرده در راه دین خدا هستی به خرج دهید چرا که در راه دین خون بزرگان دین و پیشوایان مکتب من جمله سیدالشهدا و 72 تن از یارانشان و خون بهشتی و 72 تن از یارانش و شهدای کربلا ایران و سایر شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب ریخته شد و انقلاب تا به اینجا رسیدبهای سنگین پرداخته است از شما می خواهم که از تاریخ پندگیرید و به وظیفه دینی خود عمل کنید و قرآن را راهنمای زندگی خود قرار دهید و آیات قرآن را در قلب و جان خود نگه دارید و به آن عمل کنید وای شما خواهران عزیزم تقاضایی عاجزانه از شما دارم که سعی در حفظ حجاب خود بکنید که ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است . و حجاب شما از نظر کارایی برابر با خون شهیدان است و بنا به روایتی جهادتان در همین حفظ حجابتان است و سعی بفرمایید که دامنتان به گناه آلوده نشود چرا که دامان شما محل پرورش شیر مردان روز و زاهدان شب است که خواب از چشم دشمنان خدا گرفته است و با سلام خدمت مادر عزیزم که سالهای طولانی برای من زحمت کشیدید امیدورام که در فراق من صبور باشید و مرا حلال کنید مادر جان همانطور که در فراق برادرم صبور بودی امیدورام که خدای بزرگ درسوگ شهادت من هم به تو صبر عنایت کند .

اما ای برادرم محسن شما دیگر بزرگ شدید وباید به فکر خودت باشید درس بخوان تا برای خودت کاره ای باشی از اینکه من به شما نصیحتی کردم باید ببخشید . ای خواهرم فردوس و زهرا شما کاملا حجاب اسلامی داشته باشید از اینکهمن به شما بی احترامی کردم باید خیلی ببخشید و مرا حلال کنید .

و رفعت خداوند به شما صبر بدهد و همینطور رضا کوچولوی زیبا را از راه دور می بوسم .

رضوان خانم و آقا مهدی سلام می رسانم و نکته ای به خواهرم رضوان می گویم از این که من بی احترامی کردم باید مرا ببخشید و اما لیلا و احسان و علی از دور می بوسم و از خداوند منان می خواهم که به آرزویم برسم من که چنین لیاقتی را ندارم . خداوند به خانواده ام صبر عنایت کند از تمام اقوام و قوم و خویشان حلالیت می طلبم به امید رفع فتنه از عالم یعنی به امید پیروزی رزمندگان اسلام .

وصیت نامه سعید حاج احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ اِنَّ اَفْضَلَ اَلْمْوتِ الْقَتْلَ وَالَذّیِ نَفْسیِ بِیَدِه لَالْفُ ضَرْبَهٍ بِالْسَّیْفِ اَهَْْوَنُ عَلَّیَ مِنْ مَیْتَةٍ عَلیَ فِرَاشٍ...

برترین گونه ی مردن کشته شدن درراه خداست سوگند به کسی که جانم در اختیار اوست همانا هزار زخم شمشیر نزد من از مردن در بستر آسانتر است .

با درود بر پاسداران حرمت خون شهیدان و امام زمان (عج) ونایب بر حقش خمینی روح خدا . با سلام بر ملت شهید پرور شهر اصفهان و بر خانواده معظم شهدا وآزادی هر چه بیشتر اسرا و دعای مفقودین به امید خدای متعال و السلام و رزمندگانی که از جان ومال خود گذشتند و سوی لبیک یا خمینی مشت محکمی به دشمنان اسلام زدند . وبا درود و سلام به خانواده هایی که چنین فرزندانی هدیه به اسلام و پیغمبر کردند و باز هم درود بر روحانیونی که در خط امام و اسلام یعنی ولایت فقیه می باشند و ای مادر گرامی این لحظات آخر من است که به آرزویم برسم. ما مثل حسین وارد جنگ شدیم و مثل حسین باید شهید شویم . مادرم اگر برای من گریه کردی برای امام حسین شهید (ع) گریه کن . من راضی نیستم برایم گریه کنی پس برایم گریه نکن . من از برادران و خواهران حلالیت می طلبم.

وصیت نامه شهید سعید حاج احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر خانواده گرامی و هم چنین در گذشت چهلمین روز پدرم که زود از دنیا رفت و با خودش یک کفن برد ؛ خدا پدرم رابیامرزد .

و اما مادر گرامی چند کلمه ای با شما صحبت کنم. من دومین پسر شما هستم سعید . ما الان اهواز هستیم و جای هیچگونه نگرانی نیست و ای مادر مهربان از این که من در جبهه هستم ناراحت نباش ما به امید خدا برمی گردیم اصفهان و همدیگر را می بینیم و زندگی را در کنار هم می گذرانیم و ان شاء الله یک خانواده تشکیل می دهیم یعنی زن و شوهری فقط به امید خدا والسلام. و اما مادر مهربانم می دانم شما برای پسرتان مهدی ناراحت هستید خدا به شما صبر بدهد و اما برادر حسن شما باید اگرمی خواهید من خوشحال باشم باید درس بخوانی تا سر یک کاری بروی و آینده ات خوب باشد و اما محسن اگر من به تو نصیحتی کردم باید ببخشید و اما زهرا و فردوس اگر من به شما بی احترامی کردم یا شوخی کردم باید مرا ببخشید و مرا حلال کنید. و اما آقا مهدی و رضوان خانم سلام می رسانم و رضوان خانم شما به خواهرانم بگویید که حجاب اسلامی داشته باشند و از خط امام خمینی خارج نشوند و کتا ب بخوانید تا سطح فکری شما بالا برود تا مورد رحمت خداوند قرار بگیرید و ان شاء الله خبر پیروزی رزمندگانی که در جبهه های حق علیه باطل می جنگند بشنوید و از دفترچه ای که در حساب پس انداز حکیم نظامی دارم آن پول هارا به مادرم می بخشم و آن 3000 تومان را به مادرم بدهید.

پول موتورم را به مادرم بدهید و از مادر گرامی می خواهم که مرا عاجزانه حلال کند . و اما دوچرخه را به برادرم محسن بدهید به شرطی که به یاد من باشد و نکته ای که در وصیتنامه ام است را عمل کند و راستی پول عکس را داده ام و یادتان نرود که عکس چهار مارنان را بگیرید .به امید پیروزی در عملیات کربلای 7 و السلام.

و با درود بر پاسدار حرمت خون شهیدان و امام زمان مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش خمینی و با درود بر رزمندگانی که جان خود را در راه خدا هدیه کردند و سلام بر ملت شهید پرور اصفهان که چنین فرزندانی را در راه خدا هدیه می کنند . و برای سلامتی امام خمینی سه صلوات بفرستید و درود بر روحانیونی که در خط ولایت فقیه یعنی شیعه دوازده امام هستند و متقیان.

شما ای دانش آموزان و محصلان سعیو تلاشتان از زمانی که در سنگر مدارس قرار دارید کسب علم باشد زیرا که کشور نیاز به مهندسان و دکتران و دیگر متخصصان متعهد دارد ان شاء الله کشور را به سطحی برسانید که محتاج هیچ کس نباشد و برای تهیه بعضی از مایحتاج دست به روی دشمنان اسلام عزیز دراز نکنیم . واما شما ای مسئولان و کارگزاران دولت اسلامی سعی بفرمایید درانجام وظایفتان تعلل و سستی نکنید.امور مردم آنانی که برای حفظ این نظام و به ثمر رساندن این سرمایه از جان خود مایه گذاشته اند رسیدگی کنید زیرا که به فرموده امام امت خمینی بت شکن این پا برهنه ها ولی نعمت ما هستند و شما ای مادر مهربان و بهتر از جانم که روحو جانم فدای شما باد می خواهم درباره مقام والای شماست و روی صفحه کاغذ عجرلت در بیاید چرا که از این نوع حرکت قلم ها شکسته است و فقط همین را می دانم که از وقتی چشم به دنیا گشودم از شما جز محبت چیزی ندیدم . و من نتوانستم آنجور که شایسته مقام والای شماست محبتهایتان را پاسخ گویم و از شما عاجزانه تقاضا دارم که با همان عطوفت و مهربانی همیشگیتان از خطاهای من چشم پوشی کنید و مرا دعایم کنید به جهت اینکه غرق در گناه بودم و نمی دانم با چه رویی باید به درگاه الهی حاضر شوم و از شما والدین گرامی کمال تشکر را دارم که با رهنمودهای روشنگرانه خود مکتب حسینی را به من آموختید ازخداوند بزرگ عجر عظیم و صبر جمیل برای شمامادرم خواستارم و از شما مادر عزیزم حلالیت کامل می طلبم . راستی از تمام دایی ها و اقوام حلالیت بطلبید با اینکه دست خطم خوب نبود و خوب ننوشتم .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه داراز عمرما بکاه و بر عمر او بیفزا

جنگ جنگ تا پیروزی تا رفع فتنه در عالم .

نهضت حسینی رهبر ما خمینی منتظری مستوه برای حفظ اسلام محافظت بفرما .

30/11/65

آدرس: خیابان خاقانی کوچه محمدیه پلاک 65. 

سعید حاج احمدی.

 

 

 

 

والسلام

دیدار در قیامت