سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از اخلاق نادان، پاسخ دادن پیش از شنیدن است . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :0
کل بازدید :21223
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/30
2:30 ع

وصیت نامه حسین علی حسینیان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لاَ تَحسَبَنَّ الَذیِنَ قُتِلوُا فیِ سَبیِلِ اَللَه اَمواَتاً بَل اَحیاَ عِندَ رَبِهِم یُرزَقوُنَ

به نام خداوند بخشنده مهربان سخنم را آغاز می کنم .

گمان مبرید کسانی که درراه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند .

با درود و سلام بر امام امت خمینی بزرگ منجی انسانها از ظلمت به نور و از شرک به خدا پرستی و سلام و درود به خانواده های شهدا و مجروحین و جانبازان و رزمندگان من حال که آماده عملیات هستم وظیفه خود دانستم که چند جمله ای برای شما خانواده گرامیم و شما دوستان عزیز به عنوان وصیت نامه بنویسم .

من راهی که در آن قدم گذاشته ام هدفم جز یاریدین اسلام و رضای خدا و لبیک گفتن به ندای حسین زمان خمینی بت شکن چیزی دیگر نبوده چون من مبنی بر فرمان امام امت که فرمود جوانان به جبهه ها هجوم آورید من طبق آن مسئولیت شرعی که امام فرموده بود وظیفه شرعی خود دانستم که به جبهه ها بیایم و هیچ زور و اجباری در آمدنم نبود . با میل و دلخواه برای یاری کردن دین خدا و لبیک گفتن به ندای امام به جبهه ها آمدم برای ملت ایران تقاضا دارم که همانطوری که تا کنون امام را یاری نموده اید و جبهه ها را یاری نمو ده اید حالا همنطور یار و یاور امام و در خط امام باشید و بدانید که راه امام راه آقا امام زمان است و شما پیروزید و سخن دارم برای برادران و دوستان عزیزم :

سعی کنید که کارهایتان و اعمالتان برای اسلام و رضای خداوند باشد و سعی کنید اعمالتان مشت محکمی بر منافقان کور دل و این خدا بی خبر ها بزنید که این منافقان راهشان راه گمراه است و در این دنیا و آخرت خواز و ذلیل هستند مگر نه این است که انسان یکدفعه میمیرد و آن یکدفعه هم بهتر است که در راه خدا باشد و نه در راه چیزهای دنیوی و ای برادران و دوستان عزیز اگر می توانید حتی اگر یک ماه هم است بیایید به جبهه ها و نور این جبهه ها را ببینید و ببینید که شبها این رزمندگان اسلام شبها با خدای خود راز و نیاز می کنند و سخنی دارم برای حزب و حزب گراها :

شما که حزب برای خود درست می کنید و می خواهید اسلام را سرکوب کنید آیا تا به حال فکر کردید که راهتان اشتباه است پس کمی فک رکنید و به خود بیایید و گرنه در این دنیا خوار و ذلیل خواهید شد و اگر دست خود را از حزب گرایی کشیدید به خدا قسم که هم خدا از دست شما راضی است و هم امام امت و هم ملت و شما حزب گراها اگر امام را قبول دارید دیدید که گفت حزب فقط حزب الله و غیر از این حزب الله هیچ حزبی دیگر نمی خواهیم و دست از این کارهای بیهوده بردارید و به جبهه ها هجوم آورید که زمان امام حسین (ع) است بیایید و امام حسین (ع) را یاری کنید که امام حسین فعلا به شما احتیاج دارد .

سخنی دارم برای ملت گوش دهید و عمل کنید از من گناهکار : 1. شما ای حزب های بیهوده شما بدانید که حتما در این دنیا ذلیل و خوار هستید و وصیتم برای شما این است کههر کس با حضرت آیت الله منتظری و حضرت آیت الله طاهری مخالف است در مراسم من راضی نیستم بیاید و سخن دارم برای پدر و مادرم و این است که این زبان و قلم من گویا توانایی آن را ندارد که از زحمات که شما پدر عزیز و مادر مهربانم به پای من کشیدید بنویسم و بیان کنم . مبادا که از شهید شدن من ناراحت باشید و خدا را شکر کنید که چنین امانتی که نزد شما بوده توانستید تا به حال دوتا ازآنان را به بهترین وجه به نزد خداوند هدیه کنید و خوش به احوالتان شما ای خانواده های شهدا .

مادر تو مانند زینب و کارهایتان زینب گونه باشد و سعی کنید بچه های خود را مانند علی اکبر ها و حسین ها و زینب ها تربیت کنید .از کشته شدن آنها درراه خدا هیچ غم و اندوه به خود راه ندهید و همانطور که امام فرموده است این جوانان که شهید شده اند مال پدر و مادر ها نبوده اند بلکه مال خدا اهل بیت پیامبر (ص) بوده اند و وصیت من این است که مرا در تکیه شهدا به خاک بسپارید مرا ببخشید که برای شما فرزند خوبی نبودم و از برادران هر کسی از من کوچک و گناهکار بدی یا توهین به آنها نمودم مرا به بزرگی خودتان ببخشید و سخنی دارم برای برادران بسیج و دانش آموزان عزیز که بسیجی ها شما سنگرتان را حفظ کنید که خدا با شماست و هواستان به این ضد انقلابیهاباشد و شما ای دانش آموزان عزیز شما با درس خواندن خود و شرکت کردن در کلاسهای خود لطمه ای وارد نشود و راه شهدا را ادامه دهید و با این عمل مشت محکمی بر دهان جهان خوران و منافقان بزنید .

سخنی دارم برای اینهایی که لب خیابان ها می نشینند و کارهای بیهوده می کنند . ای شما که لب کوچه ها و خیابان ها می نشینید آیا شما توی روی خانواده شهدا خجالت نمی کشید . آیا فردا روز قیامت چه خواهید جواب داد ؟ این دنیا دنیای گذر است خدا انسان را فرستاده است و دین اسلام را برای شما فرستاده است که بتوانید از او عمل کنید پس خدا شما را فرستاده است این کارها را بکنید ؟ آیا تا به حال فکرکرده اید که چه کسی تو را فرستاده است آیا تا به حال فکر کرده اید که کارتان اشتباه است ؟ پس بیایید و به خدای خود توبه کنید و به راه او عمل کنید و بسیج ها و مسجد ها را پر کنید که خدا از دست شما راضی باشد . شما میخواهید فردای قیامت جواب این خون هارا چه جواب دهید

10 روز روزه و یک ماه نماز برایم بخوانید .

هر کس آمد و گفت که پول ازمن میخواهد به او بدهید . باید خیلی خیلی ببخشید .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا .

 

دیدار ما درروز قیامت برای انسانهای خوب .

 

آدرس: اصفهان دستگرد خیار خیابان کشاورزی کوی شهید حسینیان منزل محمد حسینیان