سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ در راه خدای متعال، دوستی شان می پاید ؛زیرا سبب آن، پاینده است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :0
کل بازدید :21236
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/30
6:41 ع

بسم الله الرحمن الرحیم

اَمْ حَسِبْتُم تَدْخُلُوا الْجَّنَهً وَ لَّمَا یَعْلَمُهُ اللَّهُ الَّذیِنَ جَاهَدُوامِنْکُم وَ یَعْلَمُ الْصَابِریِنْ.

گمان می کنید به بهشت داخل خواهید شد . بدون آنکه خدا شما را امتحان کند . آنانکه جهاد در راه دین کردند و در سختیها صبرو مقاومت کنند . مقامشان را بر عالمی معلوم گرداند .

با سپاس خدایی را که از سپاس هر سپاسگذاری بی نیاز است و با درود بر محمد(ص) و فرزندان پاکش مهدی موعود(عج)و نایب بر حقش روح خداوعلماء اسلام خصوصاً آیت الله منتظری و امت همیشه در صحنه ایران .

ای کاروان شهدا به پیش که سعادت ابدی در انتظار شماست . بروید که خدا مشتری جهاد کنندگان است به بهای بهشت و خوش بحال کسی که با فرقی خونی در پیشگاه حق تعالی حاضر شود . و خدایا تو خود شاهدی که من فقط برای رضای تو به جبهه آمدم و امیدوارم شهادتم نیز برای رضای تو باشد .

ای امت خوب خدا ای شیران روز و زاهدان شب، همیشه به سخنان ائمه اطهار و پیر جماران گوش فرا دهید . همیشه قرآن بخوانید و عمل کنید . همیشه وحدت خود این رمز پیروزی را حفظ کنید . همیشه در مساجد حاضر شوید در نماز جمعه این محل وحدت همیشه جمع باشید و همه کارهایتان با خلوص نیت انجام دهید . این را بدانید که ما چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم . پس از تعداد زیاد شهدا روحیه خود را از دست ندهید که نیروی دشمن ده ها برابر کشته و مجروح می دهد. و این مایه شکر است . و اینها همه قدرت بی انتهای خداوند متعال است . پس خدا را فراموش نکنید و با یاد او کار کنید و همواره پیروان راستین ولایت فقیه باشید . ای ملت خوب خدا تا وقتی که شما فرزندان خود را به قربانگاه حق می فرستید بعثی ها نابود هستند . دانش آموز عزیز همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید و هوشیاری خود را حفظ کنید که منافق قصد فتنه دارد . و شما باید جلوی این دسیسه را بگیرید .

ای محصل عزیز در یاد گرفتن علوم خصوصاً علوم دینی سعی کنید که یاد گرفتن علوم دینی وظیفه هر مسلمان است .دانش آموز عزیز هرگاه احتیاج به نیرو اعلام شد رو به جبهه بیاورید که جبهه هم دانشگاه است . دانشگاهی به عظمت کربلا . بیا و حالت روحانی جبهه را ببین و از این دانشگاه بهره مند شو. پدر و مادر عزیز شما زحمات فراوان برای من کشیدید که قدرت جبران این زحمات را ندارم . امیدوارم من را ببخشید و ان شاء الله خدا به شما اجر بدهد. در روایت است که هر کس فرزند خود را از دست بدهد ،‌خصوصاً اگر پسر باشد و از واقعه ناراحت نشود و به خدا پناه ببرد و خدا را شکر گوید که امانتش را پس داد . اگر با خلوص نیت کامل باشد در بهش جای میگیرد . هرگاه که می خواهی برای من گریه کنی برای حسین و به یاد حسین گریه کن . این را بدانید که ما همه از او هستیم و باید به سوی او برگردیم . پس چه بهتر که این برگشتن در جبهه و آن هم شهادت باشد . پدر و مادر پیروان راستین ولایت فقیه باشید و همیشه به سخنان ائمه اطهار و پیر جماران و روحانیت گوش فرا دهید . برادرم همیشه قرآن بخوان چنانکه قرآن هم جزئیاز پوست و خون توست و به آن عمل کن . و مادر همیشه در مساجد حاضر شوید و نماز اول وقت را بخوانید . و در سنگر نماز جمعه حاضر شوید . و در مراسم دعای توسل و کمیل شرکت کنید و همواره برای احیاء و پایداری اسلام کوشش کنید و از جان و مال و حتی فرزندان حود در راه اسلام بگذرید. همیشه در دعایتان طلب پیروزی اسلام و سلامت رهبر و تعجل در فرج آقا امام زمان (عج) کنید.

                                      خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حمینی را نگه دار.

                                                    احمد حسینعلیزاده


89/9/14::: 10:38 ع
نظر()