سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :18
کل بازدید :21177
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/19
1:45 ص

وصیت نامه شهید غلام یزد خواستی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بی کران بر پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و بر آخرین حجت خداوندی امام مهدی (عج) و نایب برحقس و فرمانده کل قوا امام خمینی امید مردمان جهان و بر سنگرداران جبهه های غرب و جنوب میهن اسلامی که با عزمی راسخ و اراده ای آهنین با سبر و مقاومت و ایثار جان خود میدهند تا دشمن کافر و بعثی را به نابودی بکشانند . هدیه بهارواح پاک و طیبه تمامی شهدای راه حقو فضیلت از صدراسلام تا شهدای جنگ تحمیلی .

با سلام و درود فراوان حضور شما خانواده عزیزم چند جمله ای به عنوان وصیت عرض می کنم.

ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون وعدا علی حقا

خدا جان و مال مومنین را به بهای بهشت خریداری کرده که آنها در راه خدا جهاد می کنند و دشمنان دین را به قتل می رسانند ویا خود کشته می شوند این وعده قطعی است بر خداوند . (توبه /110)

آری این پیام دلنشین قرآن است که هیچ شک و ریبی در آن نمی گنجد و بدانید که آنها که دراین جهاد شرکت کردند واز زندگی خود و از تمام هستی خود گذشتند آنها نزد خداوند اجر و ثوابی عظیم دارد و آنها برتری دارند بر نشستگان . ما که ادعای مسلمانی می کنیم شعار تنها این را ثابت نمی کند . در عمل باید نشان دادکه پیرو سیدالشهدا و راه خونین او هستیم. سالها بود که می گفتیم اگر در کربلا بودیم دررکاب امام حسین بر ضد یزیدیان شمشیر می زدیم . و الان صحنه عاشورا هر روزه در غرب و جنوب کشورمان تکرار می شودو حسین زمان یاری می طلبد . به پا خیزید و به ندای هل من ناصر ینصرنی او لبیک گویید که در غیر اینصورت خداوند لباس خواری و ذلت بر تن آنهایی خواهد پوشاند که از جهاد دوری کرده اند . من با ایمان و آگاهی کامل قدم در این راه مقدس نهاده ام . و خدای را سپاس می گویم که توفیق شرکت در این جهاد مقدس را نصیبم گردانید. و در شهادتی که اگر لیاقتش را داشته باشم نصیبم کند نیز خرسند خواهم بود .

پدر عزیزم و مادر مهربانم زحمات طاقت فرسای شما را چه شبها و چه روزها که برایم کشیدید فراموش نکردم اما بدانید که اسلام ما دین و ناموس ما و کشور ما در خطر نابودی قرار به دلیل دست درازی بیگانه ای که تمام دنیا از او حمایت کرده است . جوان خودت را در راهی داده اید که دفاع از دین خداست . راه خونین امام حسین (ع) و یاران با وفای اوست . پس غمگین مباشید که خداوند سبحان یار و یاورتان خواهد بود و فرزند خود رادر راهی داده اید که خشنودی خداوند در آن است . با عظم راسخ و اراده آهنین در حراست از انقلاب خونبار اسلامی صبر و مقاومت کنید برای رضای خدا که این باعث شکست دشمنان دین خدا خواهد شد . برادران عزیزم خروش سلاحم را نگذارید خاموش شود و انتقام خون تمامی شهیدان را از کفار بعثی بگیرید چه در پشت جبهه با کمک های خود و چه در داخل جبهه پشتیبان جمهوری اسلامی باشید .و دین خود را نسبت به شهیدان و اسلام ادا نمایید . امت حزب الله و همیشه در صحنه زمان عمل کردن به دستورات اسلام است . زمان شعار تنها به سر آمد و باید اثبات کرد که پیرو دین خداییم . با وحدت و انسجام خود آخرین حربه استکباررا در هم کوبید . جوانان خود را تشویق کنید که در این جهاد مقدس شرکت کنند و دل به خوشی های زود گذر دنیا نبندند که اینها همه فانی شدنی است . در پشت جبهه با کمک های جنسی و نقدی خود در خطوط مقدم جبهه با ایثار جان و مقاومت و مردانگی دشمن بعث پلید را به نابودی کامل بکشانید.با شرکت کردن در مراسم ها دعای کمیل و توسل و نماز های جمعه و جماعات حافظ انقلاب خونبار اسلامی باشید .

در برابر مصایب و سختی های ناشی از جنگ صبر پیشه کنید که خداوند کریم با صابران است . خواهران عزیز و انقلابی عفت و پاکدامنی را از زینب کبری و فاطمه زهرا(س) بیاموزید و بدانید که حجاب شما سنگرآغشته به خون مناست . منافقین روسیاه را با حفظ حجاب اسلامی نابود سازید .

در پایان از خانواده عزیزم پدرو مادر عزیزو مهربان برادر و خواهر گرامی حلالیت می طلبم . از کلیه فامیل دوستان بستگان و همسایگان عاجزانه میخواهم که مرا ببخشند و طلب آمرزش می نمایم .

به امید فتح نهایی و طول عمر امام عزیز و فقیه عالیقدر آزادی اسراء شفای جانبازان و مجروحین نابودی صدام و صدامیان و سلامتی و موفقیت برای همه شما .

 خدانگهدار همه شما

راستی اگر آن وصیت توی کمد را پیدا نکردی این را بردارید.

آدرس: اصفهان دروازه شیراز کوی مرداویج روبروی مسجد المهدی ساختمان شماره 1 منزل یزد خواستی

 

 


90/4/17::: 9:32 ع
نظر()