سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در آنچه فراگرفته نیک بیندیشد، دانشش را استوار کرده است و آنچه را نفهمیده بفهمد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :1
کل بازدید :21164
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/18
12:59 ع

 با سلام وپوزش برای غیبت طولانی

دلم نمی خواست این وصیت نامه را در وبلاگ قرار بدهم ولی با نظربرخی دوستان بالاخره راضی شدم بدون ذکر نام شهید این وصیت نامه راپست کنم .

از شهید (محسن)طلب شفاعت و امرزش می خواهم . 

بسم الله الرحمن الرحیم

مادرم من در حدود 3000تومان که به من داده بودی به تو بدهکار هستم. و در حدود 500 تومان هم به پول هایی که در قرض الحسنه است بردارید بابت پول هایی که از کیفت برمی داشتم .

پدرم من در حدود 3000 تومان بابت این پول هایی که از جیب تو بر می داشتم و آن روزهایی که به مدرسه می رفتم از 10 تومان تا 100 تومان از مغازه بر میداشتم و آن روزها در یکی از جیب هایت مقداری 10 تومانی نو بود که وقتی عید می شد به بچه ها عیدی می دادی .من آن پول ها را بر می داشتم . پدرم یکی از آن روزها که مادرم یکی از فرش ها را با زحمت بافته بود و تو آن فرش را فروخته بودی و پول های آن فرش را در کمد رضا گذاشته بودی من در حدود 200 تومان یا 400 تومان برداشتم و شما گفتید که کم است و من گفتم شاید فروشنده کم داده است و شما رفتید و از آن خریدار این کمبود را گرفتید.این 3000 تومان بابت این است. و 200 تومان از پول ها را به برادر قاسم بدهید بابت پول هایی که از قلک او بر میداشتم .

و 200 تومان از پول ها را به خواهرم ... بدهیدو 40 تومان به علی .. پسر استاد رضا بابت پیراهنی که از حسین ... خریدم قرض از علی ... کردم و به او پس ندادم پولش را به او بدهید.

آن روزها حدود 2000 تومان در قرض الحسنه داشتم یک روز که رفتم آن را بگیرم فردی که در آنجا کار می کرد چون قرض الحسنه شلوغ بود مقداری پول به من داد و گفت ببین 2000 تومان است و من آن پول ها را شمردم و آن پول ها 2500 تومان بود و من گفتم  درست است 2000تومان است و آن 500 تومانی را که اضافه بود پس ندادم . 500 تومان را به او بدهید . پدرو مادر من می دانم که ناراحت شدید که من این کارها را کردم ولی خدا میداند که نمی فهمیدم و شیطان مرا در این راه بردو من نمی دانم با چه جراتی دست به این کارها زدم. پدر و مادرم مرا ببخشید که این کارها را کردم و حلالم کنید و از برادر قاسم و خواهرم هم بخواهید که مرا حلال کنند

دوچرخه را به برادرم ... بدهید و موتور را اگرکه پدر خواست بردارد و اگرنمی خواهد بفروشید و پولش را به فقرا بدهید.

پدرو مادرم من نماز و روزه بسیار بدهکار هستم.


89/12/2::: 1:43 ص
نظر()