خدایا! . . . در دیده ام نور و در دینم بینش بنه . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :1
کل بازدید :21169
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/18
9:16 ع

وصیت نامه شهید اصغر حیدری

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به یگانه منجی عالم بشریت و واسطه ی بین غیب و شهود و نایب بر حقش کوبنده مستکبران و پناه مستضعفان روح خدا خمینی بت شکن والله است و امام آیت الله منتظری یاری دهنده او و رزمندگان سلحشور که با رزم خود ریشه ظلم و طاغوت را از زمین خواهند کند و این جمله امام را تحقق خواهند بخشید که جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم.

قسمت دوم وصیت نامه ی خود را آغاز می کنم.

پدر و مادر عزیز از اینکه در این زمان توانستید فرزندی را به اسلام تحویل دهید که توانسته باشد قدم کوچکی در راه آن بردارد و به شما تبریک عرض می کنم مادر و پدر جان اما از این که شما را در این چند مدت زحمت دادم بسیار شرمنده هستم . و از خداوند متعال می خواهم که بتوانم ان شاءالله در روز قیامت جبران آن زحمات را بکنم که از کوچکی تا حال برای من انجام داده اید .

اما وصیتی که من به نونهالان عزیز:

از شما می خواهم که اگر در راه کج قدم بر میدارید تا دیر نشده و اجل شما را نگرفته به خود بیایید و راه حق را دریابید .شاید مورد رحمت حق واقع شوید ان شاءالله وصیت من درباره اموالی که از مال به جای مانده این است که مقداری از آن را خرج مراسم من می شود ، خرج کنید و بقیه را به یکی از مدارس دولتی بدهید تا خرج آن مدرسه بشود تا شاید باقیات الصالحات از من به جای بماند و یا اینکه می توانید آن را خرج مسجد یا جبهه بکنید .

اگر در این دنیا به کسی ضرری رسانده ام او مرا به بزرگی خودش ببخشد و مرا حلال کنید که من در روز قیامت نمی توانم جوابگوی این اعمال خود باشم. از همه شما التماس دعا دارم و مرا ببخشید که به شما زحمت دادم .

دیدار ما به قیامت

والسلام من اتبع الهدی

اشهد ان لا اله الا الله

اشهد ان محمد رسول الله

اشهد ان امیرالمومنین حجه الله

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزا.

 رزمندگان اسلام محافظت بفرما اسیران جندالله آزادشان بگردان. جانبازان مجروحین شفا عنایت فرما.جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم . صلوات برای سلامتی امام .

 

قسمت دوم وصیت نامه شهید اصغر حیدری

وصیت نامه شهید اصغر حیدری

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و به نام در هم کوبنده ستمگران و با درود و سلام بر امام زمان(عج) یگانه منجی عالم بشریت و با درود و سلام بر نایب بر حقش خمینی بت شکن و با درود و سلام بر ارواح پاک و طیبه شهدای راه اسلام و با درود بر خانواده های ایثار گر شهدا و با درود و سلام بر امت همیشه در صحنه حزب الله و با درود و سلام بر خدمتگران به اسلام و مسلمین و رزمندگان دلیر اسلام که با رزمشان دشمنان اسلام را در هم می کوبند . پس از مدتها که آرزوی شرکت در جبهه های نبرد علیه ظلمت را داشتم بالاخره لطف الهی شامل حالم شد و موفق شدم که پای درفضای نورانی جبهه ها بگذارم و اکنون که به این آرزوی دیرینه ام رسیده ام خدا را شکر می کنم خدایا تو می دانی که من فقط برای رضای تو پای در جبهه هاگذارده ام و ازتو می خواهم که نیت مرا خالص گردانی و این اعمال اندک و ناقابل مرا قبول فرمایی اکنون دیگر آرزویی جز دیدن تو ندارم . دلم می خواهد که هر چه زود تر از این دنیای فریبنده و پر از زرق و برق عبور نمایم و به نعمت های جاودانی آخرت برسم . مادر و پدر عزیزم از شما می خواهم ک در مرگ من صبر کنید که مورد آزمایش پروردگار قرار گرفته ای صبر کنید که پیروزی نزدیک است و صبر را پیشه خود سازید که سعادت آخرت نصیب شما گردد ان شاء الله و این را بدانید که کسی همانند من عزیزتر از علی اکبر نیست و امیدوارم که زحمت هایی که در دنیا برای من کشیده ای عوض آنها را در آخرت دریافت نمایید . برادران عزیزم باید مرا ببخشید که برادرخوبی برای شما نبوده ام و از شما می خواهم که لحظه ای و ذره ای از خط ولایت فقیه خارج نشوید و همه گوش به فرمان خمینی عزیز باشید و به جان رهبر بت شکن دعا کنید . مبادا نا خود آگاه در خط دشمنان اسلام قرار گیرید که حساب آخرت بسیار سخت است و در مرگ من صبر را پیشه خود کنید تا روح مرا شاد سازید . خواهران عزیزم از شما می خواهم که سنگر خود را که همان سنگر حجاب است با تمام قدرت حفظ کنید و این را بدانید که اگر حجابت را به معنی واقعی حفظ کردی حجاب شما زا خون من کوبنده تر و همچون استخوان در گلوی دشمنان است . دیگر عرضی ندارم و از پدر و مادر و برادران و خواهرانم و دوستان و آشنایان و اقوام و همسایگان حلالیت می طلبم و امیدوارم که آنها مرا ببخشنداگر خطایی از من سر زده است . مرا در گلستان شهدای براان جنوبی که همان پیله وران است به خاک بسپارید .

30/11/62

آدرس: اصفهان سبزه میدان خیابان هاتف روبروی کوچه نمکی برسد به دست اسدالله کوپای حیدری

 

 


89/11/8::: 11:20 ع
نظر()